Hoe margaritaijs een succes werd

Best lastig, je eigen succes verklaren. Of eigenlijk helemaal niet: je maakt het lekkerste ijs van Nederland en je zorgt dat mensen daarvan horen. Als je het snel zegt, klinkt het niet moeilijk.

Maar nu mag uw ijsmaker dat gaan uitleggen, op de Social Media Day van de AF&BM, de Association of Food & Beverage Management die op maandag 18 maart wordt gehouden in het Hilton Hotel in Soestduinen. Liefst 70 toppers uit de Nederlandse horeca krijgen dan te horen hoe margaritaijs via sociale media tot een onvervalste culthit uitgroeide.

Gelukkig mogen ze na al die droge kost ook gewoon proeven. Dat is ongetwijfeld het moment waarop duidelijk wordt dat ook met de meest briljante sociale mediacampagne ter wereld de basis voor je succes nog altijd een topproduct is.

P.S. Deze dag is een besloten evenement, alleen toegankelijk voor genodigden. Binnenkort nieuws over de seizoensstart voor het lekkerste ijs van Nederland.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Comments are closed.